Завдання проекту

1. Визначити і обговорити роль та значення композиції у професійній діяльності дизайнера інтер’єру.
2.Перерахувати і описати види композиції. Виділити види композиції, які найбільше застосовуються у дизайні інтерєру.
3. Провести опитування серед учнів та вчителів школи щодо їх бачення дизайну інтер’єру  конференц-залу школи. Проналізувати результати за допомогою діаграми;
4. Описати засоби візуалізації композиції (Крапка, лінія, пляма, площина, об'єм, тон, колір, світлотінь, освітлення, матеріал, фактура, текстура). Обрати ілюстрації, які унаочнюють ці засоби візуалізації.
5.Записати поняття: Статика, динаміка, симетрія, асиметрія, контраст, нюанс, рівновага, неврівноваженість, ритм, метр, модуль, домінанта, акцент, пропорції і масштаб. Дати оцінку їх використанню у дизайні інтер’єру. Ілюструвати композиційні засоби виразності за допомогою відповідних фото робіт.

6. Пояснити, як створюючи  дизайн інтер’єру дотримуються основних законів композиції.  Користуючись прикладами створення дизайну інтер’єру, розпізнати, які закони композиції були використані.
7. Проаналізувати, як кольори які переважають в кімнаті впливають на емоційний стан людини. Встановити, як призначення кімнати впливає на її кольорову гаму.
8. Переглянувши відео-сюжет, проаналізуйте відповідність сучасних тенденцій дизайну інтер’єру принципам композиції та кольористики.
9. Створити кольоровий ескіз дизайну інтер’єру конференц-залу, дотримуючись законів композиції, використовуючи композиційні засоби візуалізації і виразності.
10 Продемонструвати результати дослідження у вигляді блогу.

Немає коментарів:

Дописати коментар